مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق من و بابایی

هفده ماهگي ياسمين

1400/3/29 14:19
نویسنده : sanhad
340 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزيزاي دلم.
سلام ياسمين نازم . سلام عشق ابدي من. مامان به فداي تن زخميت. مامان فداي خنده هات گريه هات. ١٧ ماهگيتون مبارك. وزنت شده ١٢٤٠٠. شير خشك آپتاميل اچ آ ميخوري. هر دو ساعت ٦ پيمانه واي به خالمون يكم دير بشه . دووعده غذا ميخوري. از كارات بگم وقتي كسي دست به وسايلت بزنه به من نگاه ميكني و جيغ با مزه ميزني. وسايلتو برميداري ميگي من من. يعني مال منه. وقتي حيش ميكني ميخواي پوشكتو درآري بري دستشويي.موهاتو ميبيندم ميري تو اينه نگاه ميكني. كسي دردش بگيره يا گريه كنه بوس ميكني. كسي سوال بپرسه اره يا نه ميگي. باباجونو مامان حونو خيلي دوست داري وقتي اونا هستي اصلا انگار منو نميشناسي صبحها هركي بيدار ميشه ميري بوسش ميكني. مامان بابا دردر باي باي داداش و ... ميگي حرف زدنت مثل دادش ى ابجيت اچنان تعريفي نداره.گربه ميبيني ميري چندتا سيلي ميزني گوشاشو ميكشي. بوي بد بياد پوف ميگي. حساسيت لعنتي هم داري شبا باعث لستفراغت ميشه
سلام عسل بانو . سلام عشق كوچولو و ظريف مامان . وزنت شده ٢٠.٥ و مامان بسي خوشحال. غذا خوردنت خيلي افتضاخه خيلي اذيت ميشم. همه ميگن ولش كن.خودت مامان بشي ميفهمي چقدر سخته بالا سر بچت نباشي غذا نخوره. هرروز يكي دو ساعت بايد بشينم تا غذاتو بهوري. اگه نرسم بهت ١٤ كيلو هم نميشدي. منو ببخش بعضي وقتا عصباني ميشم.خيلي مهربوني و انگار مامان ياسميني اينقد هواشو داري. هرچي ميگم چشم ميگي. از كارات بگم كه منو چقدر ذوق زده ميكني. ماشالله ماشالله اينقد باهوشي كيف ميكنم همه چي رو زود ياد ميگيري. مامان خودش بهت درس ميده ماشالله شيفته ي هوشت شدم. به قول مهديار بايد بري كلاس سوم سودكوي سخت ميدم بهت اينقد خوب حل ميكني . پيشرفت زبانتم كه منو ذوق زده ترين كرده. ٧٠ درصد جمله هات انگليسيه. عاشقتم من
سلام سلام همه كس. مونسم نفسم. مهديار عزيز و مهربونم. شماهم كه مهربونترين پسري عستي كه ميشناسم اينقد برام زبون ميريزي. اينقدر باادب و با متانت رفتار ميكني. ماشالله ماشالله از هوشت بگم كه سوال تيزهوشان كه مربوط به الگوها بود به راحتي حل كردي. هرجا بذارم همه بهت ميگن نابغه انيدوارم از هوشت بهترين استفاده رو بكني واقعا حيفم مياد برا خودت كسي نشي. وقتي كار ميكنم مياي پاهامو بوس ميكني ميگي ببخش خسته ت ميكنيم🥺 زود زود ميايي ميپرسي مامان من چطور كمكمت كنم. سر ياسمين و گرم ميكني به كارام برسم و .... اميد به زندگي و عشق مني شما وزنتم شده ٢٦.٨٠٠ ماشالله بهت. برات رژيم ليمومي گرفتم




اولين نجربه ي دندانپزشكي مثل يه مرد رفتي










































پسندها (3)

نظرات (0)