مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

عشق من و بابایی

خانواده ب پنج نفریمون مبارک

1398/4/20 18:49
نویسنده : sanhad
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .امروز بیست تیر سال 1398 ما یه خانواده ی پنج نفری داریم.بابا هادی سی و سه سال و سک ماه مامان ساناز سی دو سال و یازده ماه اقا مهدیار پنج سال و ده ماه عسل بانو سه سال و شش ماه و ته تغاری خونمون 12 هفته تو شکم مامان.

ته تغاری مامان خوش اومدی همه زندگی مامان خوش اومدی.نمیدونم دختری یا پسر اما عاشقانه دوست دارم.دیروز مهمون داشتیم مامانی خیلی کار کرد دکتر استراحت داد بهم تا زندگی مامان سالم به دنیا بیاد.امام زمان پشت و پناهت.انشاله شنبه میرم سونوگرافی ان تی.خیلی استرس دارم.انشالله به لطف خدا سالمی.

عسل خانوم زیبا امروز با داداش و مامان جون رفتین اب بازی.به خاطر ته تغاریمون نتونستم باهاتون بیام ولی هرلحظه به فکرتون بودم.مامان خیلی دوست دارم.هرروز شیرینتر میشی و من عاشق تر.دخترم کلی انگلیسی یاد گرفته اعداد و رنگها حروف انگلیسی رو کامل بلدی.کلی کلمه بلدی.شمردن اشکال فرسی رو هم بلدی.خیلی مهربونی داداش میشینه هی بهت میگه اینو بیار اونو بیار کلی واسش کار میکنی😊کلاس مادر و کودک میبرمت خیلی دوست داری خاله مریمو.تو کلاس خیلی خوب میشینی هرچی خانوم معلمت میخواد انجام میدی همکاری میکنی.خونه رو بهم میریزی.روزی سه چهار بار لباس عوض میکنی.

اقا مهدیار گل خوبی مامانم؟چقدر دوست دارم پسر شیرینم.امروز با ابجی و مامان جون رفتین اب بازی.مامانی از کارات بگم.تازگیا خیلی ترسو شدی برا یه لحظه تنها نمیمونی حتی تو خونه.خیلی خوب انگلیسی بلدی جمله بندی میکنی منظورتو میرسونی.تا 100 انگلیسی و فارسی و بلدی.گذاشتم کلاس چرتکه.عاشق ریاضی هستی.برات یه کلاس فوتبالم پیدا کردم هنوز نگفتم بهت میبرمت سوپرایز میشی.نی نی ته تغاریمونو دوست داری خیلی هی میای شگممو بوس میکنی خیلی مواظبی به شکمم نخوری .ابجی رو دوست داری و هواشو داری ولی هی سر به سرش میذاری اونم جیغ میزنی.یه مظلومیت خاصی تو وجودته که دلم همیشه برات میسوزه😢 انشالله دو ماه بعد کلاس اول میره پسرمم

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 تیر 98 19:33
ای جاااانم😍😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 تیر 98 0:23
😍 🌹ای جان