مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

عشق من و بابایی

عيد ٩٩

1399/1/16 7:31
نویسنده : sanhad
216 بازدید
اشتراک گذاری
سلام مهديار مامان.عشق مامان. مهربونترين پسر دنيا.انشالله الان هركجايي سلامت و شاد باشي. ماماني دوماه است مدرسه نميري. يه ويروسي اومده اسمش كروناست همه جا تعطيل شده و همه مون تو قرنطينه ايم. من خيلي ناراحتم پسرم از مدرسه ش عقب مونده. تو خونه كار ميكنيم ولي بازم مثل مدرسه نميشه. مثلا بهترين مدرسه گذاشتمت خوب بهت برسن ولي الان مجبورم خودم باهات كار كنم.انشالله هرجه زودتر اين ويروس از بين بره و برگرديم به قبل. الان دوماهه هيچ جا نرفتيم. حتي خونه ي مامان جون و عزيز. خيلي دلم براتون ميسوزه از اين طرفم ياسمين كوچيكه نميتونم خوب باهاتون بازي كنم. عزيزاي دلم منو ببخشيد
عسل زيبايم فرشته كوچولوي من مو فرفري من . دلم خيلي پره. چون نميتونم كاري براتون بكنم. چون تو خونه زنداني هستيم. دختر مهربون مامان مظلومترين دختر دنيا هيچ تفريحي نداره. ماماني هم يا با دادشي درس ميخونه يا كاراي ياسمينو ميكنه عسلم تنها مونده. فدات بشم ماماني. جبران ميكنم برات🥺🥺🥺🥺 اين ويروس دست از سرمون برداره ميبرمت استخر كلاس و ..... ياسمين زهراي عزيزم. عشق كوچولوي من. دوماهه اومدي به اين دنيا. نيومده دنبا باهات نامهربوني كرده. دوماهه اومدي ولي نتونسيم ببريمت بيرون همه جارو ببيني. قشنگيهاي دنيارو ببيني. اولين بهارت تو قرنطينه گذشت. مثلا قرار بود بيايي ٥ نفري عشق كنيم. انشالله اين ويروس لعنتي دست از سرمون برداره. روزي رو ببينم همه اين ويروس و شكست داديم. ياسمينم واكسن دو ماهگي رو زديم وزنت ٥٣٠٠ بود . قد و دور سرم به خاطر ويروس نگرفتن. ماشالله از پنجاه روزگي غريبي ميكني.بعد يك ماه قرنطينه بابا حون و مامان جون اومدن ديدنت از ديدنشون گريه كرديتو مل روز نميخوابي مگه اينكه رو پا بخوابي.روز اول فروردين براي اولين بار قهقهه زدي روز نهم فروردين اولين بار غلت زدي.عشق كوجولوي مامان اينقدر قشنگ حرف ميزني با مامان.عاشق بابا هستي تا ميبيني براش ميخندي. يه چيزي بگم شديدا تخس هستي🥴از روز اول شيرخشك و پستونك دادم عادت كني يه وقتايي من رفتم جايي شير خشك بخوري. الان بعد دو ماه و پانزده روز انگار اولين بار بهت شيشه ميدمچكار كنم اينقد تخسين همتون🥰🥰🥰🥰واما عكساي خوشگلتون

.































































پسندها (3)

نظرات (0)