مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق من و بابایی

19 هفته و 4 روز

1392/2/3 8:12
نویسنده : sanhad
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچیک من.مامان فدای اون دست و پای کوچیکت بشه.مامان 2 هفته است حرکاتتو میفهمم.خیلی شیطونی.اینقدر ورجه وورجه میکنی.دل مامان برات ضعف میره.دیشب رفتیم سونوگرافی عزیز مامان اینقدر تکون خوردی.چی کار میکنی اون تو.دست و پاهات و بالا پایین میکردی.خودت بیای فیلمشو بهت نشون میدم.قلب مامانم فهمیدم 1 شازده کوچولو تو دلم دارم.هم من هم بابایی خیلی خوشحال شدیم.از این به بعد صدات میکنم مهدیار.انشالله دامادیتو ببینم پسر گلم.من وبابات خیلی دوست داریم.از وقتی فهمیدیم تو رو داریم بابایی 1 رورم یادش نرفته واست ایت الکرسی بخونه.هر شب ایت الکرسی میخونه بعد میخوابیم. من و مهدیار عاشقتیم بابایی همیشه و همیشه.عزیزم قدت الان 16 سانتی متر.میبینی چقدر کوچولو هستی.مرد گوچیک مامانی.اون قلب کوچیکتم 143 بار در دقیقه میزنه.ارزوم خوشبختیته.الهی هیچ وقت غم نبینی.تو رو به امام زمان سپردمت.انشالله همیشه پشت و پناهت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)