مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق من و بابایی

بیست و‌ نه ماهگی

1401/3/30 3:12
نویسنده : sanhad
391 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای دلم.
یاس قشنگم مهربون مامان.الان دو سال و پنج ماهته.خانوم شدی بزرگ شدی.قشنگ برا مامان با حرف زدنات دلبری میکنی.همه چی میگی شعر میخونی برامون.مثلا میگی بابا اروم ماشین برون من سرم میخوره خون میاد.شعر سلام فرمانده رو میخونی🥴 ترنم قشنگه توش پر از پلنگه و ... الکی دولکی چرخ و فلکی.دستا بالا دستا پایین دست دست دست پاپا پا.حالا جاها عوض.کامل میخونی.دستشوییتو میگی ولی مامان به خاطر مسافرتی که داریم هنوز پوشکت میکنه.شیرخشکم ده پیمانه میخوری تو بیست و چهار ساعت.خیلی دختر خوب و منطقی هستی مثل داداش و ابجی.من کار میکنم میایی میگی من چکار کنم.عاشق منی🥺 حتی مگسم نزدیکم میشی پامیشی میزنیش🤣🤣 من فقط مال توئم.نمیدونی چقدر عاشقتم .غذات خوب شده ولی معده ت اذیته مثل همیشه.اینم شانس مایه ببین چقدر اذیتی میگی مامان منو ببر دکتر شکمم خیلی(بتر) درد میکنه(آنینی)فقط تنها ایرادی که داری مدادای دادش و برمیداری و الفرار🤣🤣 دوستتت دارم من آخه.اینقدر لذت میبرم ازت .
مهدیار عزیزم پسر یکی یه دونم پسر باادب و عاقل من.میمیرم برات.همه جا باعث افتخارم هستی.درس و اخلاقت بیست.تو خونه رفتارت بیست.فقط اینکه خیلی با عسل شوخی میکنی اونم عصبانی میشه🤣🤣 وقتی کار میکنم هی میگی خسته نباشی.ببخش اینقدر برای ما زحمت میکشی.یا میگی خدا شکرت این مامان و بابارو دادی به من.خیلی مناسبن عاشقتم مرد کوچولوی من.عشق فوتبالی با بابا جونت میری فوتبال هر چهارشنبه.بعد دوسال دوباره زبان رو شروع کردی داری با هم دوره ای های خودت میخونی از اونا عقب نموندی که هیچ جلوترم هستی.
واما عسل من.خانوم من.خلاق من.همه کس من.مهربونترین.از تو بگم که چقدر ناز منو میکشی اینقدر باهام خوبین حتی نمیتونم دعواتون کنم شرمنده م میکنین به خدا کافیه یه لحطه بگم خسته شدم میخوابونی رو مبل برام آب یخ میاری.کافیه یکی حتی به شوخی یه کلمه چیزی بگه حقشو میذاری کف دستش ماشالله اینقدر خلاقی مطمئنم برای خودت کسی میشی.بازی ابداع میکنی.کاردستیهای جالب درست میکنی.نقاشیهای زیبا.تو همشونم من هستم🥺 از درست بگم ماشالله مثل داداش زود یاد میگیری و خودت پیگیری بیشتر یاد بگیری من تا بیست یادت دادم خودت اینقدر پرسیدی الان تا ۱۹۹ بلدی.جمع تک رقمی یادت دادم خودت با ذهن کوچولوی خلاقت دو رقمی هم جمع میکنی.خداروهرلحظه شکر میکنم شماهارو داده به من.الهی عاقبت به خیر بشین که همیشه راضیم ازتون🥰🥰🥰














قایم شدی






































































































































پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)