مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

عشق من و بابایی

عشقای من

1402/12/5 3:26
نویسنده : sanhad
131 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشقای من.بهد مدتها وقت کردم بیام اینجا و براتون بنویسم.از وقتی مامان جون مریض شده حوصله ی هیچی رو ندارم.انشالله خوب بشه بدون اون دق میکنم
مهدیارم ۱۰ سال و ۶ ماهه شدی.کلاس پنجم هستی.هم تو ادب هم درس بهترینی و افتخار مامان و بابا که همه اینقدر ازت تعریف میکنن.زبانم کانون هستی تعیین سطح ترم ۶ که race 1 میشه قبول شدی.عزیز دلمی
عسل ناز و خوشگلم شماهم هشت سال و دو ماهته.شماهم مثل داداش هم تو ادب هم درس اول هستی کلاس.هی کارت صد افرین میگیری به خاطر نظم و ادب و درست.بهت افتخار میکنم همه کسم
یاسمین نازم کوچولوی من شما هم چهار سال و یک ماهته.خیلی مهربون هستی و البته یکم لجباز.خیلی هوای مامان جونو داری و نازشو میکشی انشالله به خاطر تو هم شده خدابهمون رحم کنه مامانمو بهم برگردونه

























پسندها (2)

نظرات (0)