مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق من و بابایی

يازده ماهگي

1399/10/4 3:24
نویسنده : sanhad
301 بازدید
اشتراک گذاری
سلام ياسمين يازده ماهم. همه زندگيم. وزنت در يازده ماهگي ١٠:٥٠٠.قدت٧٤. از كارات بگم كه ماشالله خيلي باهوشي از نه ماهگي اشاره ميكني. مداد برميداري همه جارو مينويسياسم خيلي اشيا رو ميدوني. دستمال برميداري همه جارو تميز ميكني. چيزي زمين باشه دونه دونه مياري ميدي به ما. خودت از مبل بالا پايين ميري عاشق بابا هستي. بغل اون باشي بغل هيشكي نميري. باباجونم خيلي دوست داري. بوسش ميكني. ابجي و داداشم بوس ميكني هي. كتابهاي مهديارو پاره پوره ميكني. شبا سه بار شير ميخوري .فقط با شيشهشير دكتر براون ميخوري قيمتش ٣٥٠ هزار شده. لاكچري هستي هردوروز يه شير خشك تموم ميكني اونم از نوع اپتاميل هايپو الرژيك . فداي تك تكتون بشم كه همتون با الرژي به دنيا اومدين. مامان جون اومده بود خونه مون ميرفتي به پاهاش ميزدي بعد ميرفتي تو اتاقت اونم صدا ميزدي برا بازي. غذا نسبتا خوب ميخوري. رژيم پروتئين گاوي داري رو زمين كره مونده بود اومدم ديدم نصفشو خوردي از اون به بعد رژيمتو شكستمبازي لي لي حوضك بلدي. تا ميگم ياسي بريم جيش ميري جلو در دستشويي. تاميگم بيا كارتون ببينم بدو بدو جلو تلوزيون. الانم ساعت دو و پانزده همه خوابن من دارم برا عشقام با عجله مينويسم
سلام عسلم همه چيزم شما هم اينقدر خانم شدي ماماني برات كاربرگ خريده تو خونه باهات پيش دبستاني كار ميكنم. سال بعدم نميفرستم پيش دبستاني ميدم مامان جون امضا ميكنه كاربرگارو تموم. يه سال بيشتر پيشم بمون. باهوش من از الان جمع و بزرگتر كوچكترم ياد گرفتي.كلمه هاي انگليسي كه استفاده كردي i can,t trust u.و ... اينقد ذوق ميكنم برات
مهديارم جون من همه كسم. ماشالله اينقد باهوشي مامان كيف ميكنه. درسها همه بيست. مهربون اروم. فداي دلت بشم كه همش از من تشكر ميكني از خدا ممنونم كه سه تا بهم فرشته مهربون داده
































































پسندها (1)

نظرات (0)