مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق من و بابایی

29 روزگی

1392/7/14 20:01
نویسنده : sanhad
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل و خوشگلم.من فدای اون چشای خوشگلت بشم.امروز 29 روزته.2 روز مونده یک ماهه شی.امروزخیلی خوابیدی.دلم برات تنگ میشه.میرم فیلمات و میبینم

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

خودت می دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه

کنارم هستی و بازم بهونه هام و میگیرم

می گم وای چقدر سرده میام دستات و میگیرم

یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی میمیرم

ز اینجا تا دم در هم بری دلشوره میگیرم

فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن با تو

محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم

میدونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارام

روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوست دارمقلب

روز بیست هشتم

روز بیست و نهم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale selva
15 مهر 92 13:22
gorbunet beraaam.khayli delam barat tang shodee.dishab 2 saat filmato nega kardam.geryam gerefte buuud.khayli duseeeet daraaaaam.gorbune labaye eyne ghonchat beraaam.inja cheghad khoshgeliii.khale gorbunet bereee.asheghetaaaaam.har lahze del tangetaaaam.