مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق من و بابایی

26 روزگی

1392/7/13 4:45
نویسنده : sanhad
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دلم.الهی من دورت بگردم.هر روز داری بزرگتر میشی.همه میگن خیلی باهوشی.از هفته ی اول میتونی گردنتو نگه داری.دیروز بغلم بودی هی گردنت صاف نگه میداشتی به راست و چپت نگاه میکردی.دلم برات ضعف می رفت.دو روز پیش مامان جون رفته بود بیرون.برای اولین بار پوشکتو عوض کردم هی باهات حرف میزدم که گریه نکنی برای اولین بار برام خندیدی.انگار دنیا رو بهم دادن.بعد اون سه چهار بارم خندیدی.امروز به مناسبت افتادن حلقه بابا جون مهمونی داده بود خیلی خوش گذشت.تو هم خیلی پسرخوبی بودی.بازم خندیدی.وقتی باهات حرف میزنیم از خودت صدا در میاری انگار میخوای جواب بدی.عاشقتم عزیز دلم.ماشالله به گل پسرم.

اینم عکسای امروز:

دلمه ی مامان جون که محشر میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale selva
15 مهر 92 14:41
akh ke che ruziii buuuuuuuuuud.eshghe man cheghad khoshgel shode buuuuuuuuuuud.gorbuneee negahet beraaaaaaam .vaaaaaay khaleeeee az deltangi daram mimiraaaaam.lahze shomari mikonam bebinameeeet.cheghad sakhtee duriiiiiiiiiiiiiiiiii
khale selva
15 مهر 92 14:48
akh ke che ruziii buuuud.eshghe man cheghad khoshgel shode buuud.gorbune un negahat beraaaam.vaaay khale daram az deltangiii mimiraaaam.lahze shomari mikonam bebinamet.cheghad sakhte in duriiiiiiii.khale zud biyaaaa pishaaam.mikham baz baram jin balasi beshiiii vaghti bozorg shodii behet migam jin balasi yani chiii?? khoda hefzet koneeee.lahzei bedune to dg baram mani nadareee.eshghami khaleeeee