مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق من و بابایی

69 روزگی

1392/8/24 19:48
نویسنده : sanhad
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل من.ببخش با تاخیر برات مینویسم.اینترنتم قطع بود.2 ماهگیتم گذشت نازم.روز به روز خوشگلتر و باهوشتر میشی.چند وقته روزا خوب غذاتو نمی خوری و من عصبانی میشم.ولی شبا خیلی خوب غذا میخوری.خنده هات بیشتر شده.وقتی باهات حرف میزنیم جواب میدی.دستاتو  بگیریم جیغ میزنی از بس که ذوق میکنی.عاشق فرش و مبل و لوستر هستی.وقتی گریه میکنی همیکه چشات به مبل میفته گریتو قطع میکنی و با تجب نگا میکنی.هر دفعه انگار بار اولته داری میبینیخندهعاشقتم.وقتی رو کریر میذارمت سر و گردنتو یکم میاری جلو.انگار میخوای پاشی.رو پاهات میتونی بیاستی.احساس میکنم نو میشناسی.اصلا پسمل ناز من انیشتنهقلب واسه واکسن دو ماهگیت برده بودموزنت شده 5800 و قدت شد0 58 و دور سرت39.واسه خودت پهلونی شدی عزیزم.واکسنتم زدیم تا 6 ساعت خیلی درد داشتی.وقتی پاتو تکون میدادی از جا میپریدی ولی بعدا حالت بهتر شد.با چه مصیبتی بهت استامنوفین دادم.نمیدونم چرا داروهاتو نمیخوری.چی کار کنم از دست تو؟ویتامینتم نمیخوری.دکتر گفته اگه نخوره باید امپول بزنیم.و اما عکسای ملوسکم

66 روزگیت

روز علی اصغر

تبریز در عزای حسین

اینجا هم بالا اوردی کردی ای بی تربیت

عکست با بابا

و چند تا عکس دیگه..........

اینم شاهکارهای مامانت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه زهرا
25 آبان 92 18:00
ماشاااااااااااااااااااااااااالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا توتاسان دیشلیسن بیلسین... از اولم گفتم مهدیار به 5 ماهگی نرسیده هم راه میره هم حرف میزنه... ببین کی گفتم... داداشمون هم که اون قسمت داره میترکونه... عروسمون هم که ماشالا ترکوند تموم کرد... ناقلا حداقل یاد بده ما هم برا شوور جون ازاین خوشیل خوشمزه ها بپذیم... والا... دستت درد نکنه..
sani
27 آبان 92 15:12
mer300000000000 amme jun
بهار
11 آذر 92 19:42
قالب وبلاگ کاملا سفارشی و بدون تکرار برای کوچووتون تقویم اختصاصی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com