مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق من و بابایی

12 هفتگی

1392/9/11 20:20
نویسنده : sanhad
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم.گلم عاشقتم.ماشالله بزرگ شدی.خوش اخلاقتر شدی.دیروز برای اولین بار 92/9/10 قهقهه زدی.مامان جون برات عروسک خریده بود.باهات بازی کردم قهقهه زدی.قربونت برم من.چه خوشگل میخندی گلم.

چند روز پیش مریض شده بودی.تب داشتی و همه جات درد میکرد.تا صبح نخوابیدی من و بابا هم تا صبح با تو بیدار بودیم.دلم برات میسوخت

 

اینجا هم شکمت درد میکرد گریه میکردی چشت به لوستر افتاد گریت قطع شد بعد بهم خندیدی بعد با تعجب دوربین و نگا کردی

 

اینجا هم لباسای عروسکتو تنت کردم که اندازت نشدناراحت

 

اینجا هم حموم بودی

عکسای متفرقه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale seli jun :p
21 آذر 92 21:37
janivaaaa gurbanbaaa ushakh.bujur gozal ushakh olar?manim janim
مامان آیهان
23 آذر 92 18:24
جوووووووووونم چه ناز پسرییییه