مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

عشق من و بابایی

بیست و یک ماهگی مبارک

1394/4/1 1:39
نویسنده : sanhad
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام گل پسرم.مامان فدات شه.اصلا وقت نمیکنم بیام مطلب بذارم برات.روزا که همه وقتم با شما مشغوله.شبا هم که قران و زیارت عاشورا و ... شرمندتم چند وقته نمیتونم از شیرین کاریات برات بگم.

ماشالله حرف زدنت بهتر میشه.دو گلمه میتونی بگی.فقط  خوب تلفظ کنی.باید مامان واسه همه ترجمه کنه.مثلا به بسکوییت میگی بیس.به موز میگی مز.به موش میگی مش.به گربه میگی پیش.به ماشین میگی ماش.به خاله جون میگی اجون و .....

از اول کافیه یه چیزی و یکبار بگی زود یاد میگیری.موقع اذان بابا جون نانم حضرت محمد اومد صلوات گفتوالان هرجا محمد میشنوی میگی امااا.مثلا صلوات میفرستی.تازگیا موبایل دوست داری.باهاش بازی میکنی و یاد گرفتی.زنگ میزنی اهنگ باز میکنی.ولی مامان نمیده دستت.اصلا دوست ندارم با موبایل بازی کنی. تا میرم خونه ی مامان جون به مامان جون میگی اش.یعنی اش میخوام.عاشق در در هستی.از وقتی پامیشی تا موقع خواب در در میگی.شبا به عشق دردر میخوابی.ازمون کاری بخوای و نکنیم زود میایی بوس میکنی.به شوخی میدوی بغلم و نیشگونم میگیری بعد زود بوس میکنی.بهت گفتم تو دلم نی نی دارن.زود زود میایی بوسش میکنی.ناز میکنی.غذا میدی بهش.احساس میکنم چیزی میفهمی.هرچی باشه دلت پاکه.تازگیا بچه هارو دوست داری ولی امروز یه پسر بی تلبیت تو مطب هلت داد و افتادی زمین.خدا خدا میکنم بازم نترسی.اخه پسرم اینقد ترسو میشه؟

ماشین همه رو میشناسی.تو خیابون میبینی یکی یکی میگی.ذانا سفید بیبینی میگی بابایی.رانا مشکی باجون.ام و ام بابا.پراید عمو

فردا هم میریم نی نی خوشگلمونو میبینیم.فدای هردوتون شم

واما عکسات.خوشگل مامان اینجا از خواب بیدار شدی

میگم بخواب اینجوری میخوابی

اولین بار بدون شیر خوابیدی.هنوزم عکسو میبینم دلم کباب میشه.از هفت تا شش عصر بیدار بودی یهو سرپا خوابیدی.الان هرچقد التماس میکنم شیر بخور میگی خخخغمگین

اینجا هم روز د.م از شر گرفتن بود با باباب از بیرون اومدی میخواستم بلوزتو در بیارم نمیذاشتیواینجوری خوابیدی

میوه ها رو اینجوری میخوری بعد ول میکنی میری یکی دیگه میخوری.عاشق جای دندوناتم.

از وقتی از شیر گرفتمت با بابا میخوابی

پازلهای سه تکه که پسملم بهتر از من بلد بود.اشتباه میذاشتم درست میکردی

پ

وقتی میگم بخند اینجوری میخندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه
1 تیر 94 16:04
سلام21 ماهگیت مبارک مهدیارکچولو به وبلاگ مهدیار هم دعوت شدین از دوستی با شما خوشهال میشم
پریسا
16 شهریور 94 21:05
سلام وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16