مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

عشق من و بابایی

شش ماهگی و سی و چهار ماهگیتون مبارک

1395/4/27 2:44
نویسنده : sanhad
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای مامان.

عسلم  تاج سرم مامانی معذرت میخوام اینقد دیر برات مینویسم.وقت  نمیکنم خوشلم

واکسن شش ماهگیتم زدیم.وزنت 8200.قدت 70.دور سرت 43.5.تو این سن داداشی یک کیلو لاغرتر ولی 5 سانت بلندتری.دلیل وزن کمتم شیر نخوردنته.داداشی از تو بیشتر میخورد.مامانی غصه میخوره.شیرتو خوب بخور دخملم.اینقد شیطون شدی.شیر نمیخوری عصبانی میشی داد میزنی سرمغمگین لباسات و درمیاریسکوت اینقدم حرفه ای انکار چند ساله بلدی لباستو در بیاری.هرچی میذارم سرت بر میداریقه قهه داداشیو از همه بیشتر دوست داری.نازمون میکنی.از دوماهکی غریبی میکنی ولی زود باهمه دوست میشیی.خوش خنده ترین بچه ای که تا حالا دیدم.اسمتو گذاشتم ارامشم.غذا و شیرت و خوب بخوری بهترین دختر رو زمینی فرشته ی مامانی.موهامو میکشی.تو چشام نگا میکنی و نازم میکنی.دیگه رو زمین نمیمونی.همش میخوای بگردی.داداشی هم عاشقته

سلام مهدیارم.عزیز دلم.پسر گلم روز به روز داری بزرگتر و شیرینتر میشی.زبون میریزی واسمون.پسر عاقلی هستی.همه میگن بچه ای مثل ت ندیدن.واقعا هم ماشالله کمیابی.مثل یه ادم بزرگ رفتار میکنی.شلوغی و کار خطرناک از اول نکردی و نمیکنی.با عسل کاری نداری که هیچ همیشه مواظبشم هستی.سرشو گرم میکنی.خونمونو تمیز میکنی.همچنان بابا جون و خیلی دوست داری.اصلا خشونت و دوست نداری.از من تند تند میپرسی من و دوست داری؟بابا و عسل و عزیز و ................دوست داری؟یکم کم وزن مونده ببودی بهت شیر خشک میدم تقویتت کردم کلی.میگم عسل شو میخوابی پاهاتو میگیری.با دستات بازی میکنی و .......... عاشقتم گل من.انشالله دامادیتو ببینم خوشگلم.انشاالهه همیشه باعث افتخار من و بابا میشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)