مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق من و بابایی

3 ماهگی مبارک

1392/9/25 1:09
نویسنده : sanhad
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من.عاشقتم.قربونت برم من.عزیز دلم شدی.خدا نگهدارت باشه.سه ماهه شدی گلم.3 ماهگیت مبارک.وزنت شده 6750.قدت شده 62.دور سرتم شده 42.ماشالله به عزیز دلم.مامان مریض شد نتونستم بیام برات بنویسم.قراره واسه ماهگرد 3 ماهگیت ببریمت اتلیه.البته مطمئنم عکاس نمیتونه ازت عکس بگیره از بس که ورجه وورجه میکنی.خیلی شلوغیییییییی.وای به حال مامان.از کارای جدیدت بگم دستات با ولع میخوری.بعضی وقتا همچی دستت و میکنی تو دهنت که حالت بهم میخوره.الهی من قربونت برم.بعضی وقتا هم اول دستات و مزه مزه میکنی بعد میخوری.وقتی قلقلکت میدیم ذوق میکنی و میخندی.وقتی صدات میکنیم بر میگردی و زیرچشمی نگاه میکنی.مامان مریض شده بود.چند روز خاله و مامان جون و بابا کارای تو  و خونه رو انجام دادن.منم فقطاستراحت کردم با ابینهمه شیرم کم شده.اینقدر گریه کردم و نذر کردم که شیرم برگرده.توهم دعا کن.تحمل اینکه تو شیر خشک بخوری و ندارم.عکساتو نمیشه بذارم بعدا میام میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)