مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق من و بابایی

4 ماهگی مبارک

1392/11/19 13:55
نویسنده : sanhad
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

چهار ماهگیت مبارک.عزیز دلم مامان فدات بشهنمیدونی چقدر دوست دارم.هر وقت بهت شیر میدم خدارو شکر میکنم.نکات میکنم از خوشحالی گریم میگیره.مامانم شبا خوب نمیخوابی.هر نیم ساعت یکبار بیدار میشی. از شدت بیخوابی شبا گریه میکنم.ولی وقتی قیافه ی نازتو میبینم همه خستگیام در میره.بدون عاشقانه من و بابا دوست داریم.حاضریم هر اتفاقی برامون بیفته ولی تو طوریت نشه.انشالله یه روز اقا میشی افتخار من وبابات میشی تموم زحمتامون جبران میشه.فقط ازت میخوام کاری کنی همه بگن خدا پر مادرت و بیامرزه.یک حسی بهت دارم که با هیچی قابل مقایسه نیست.فکر میکنم اگه بازم بچه دار شم و به اندازه ی تو دوستش داشته باشم بهت ظلم کردمزبان

واسه چکاپ چهار ماهگیت بردم وزنت سده 7500.قدت 63.دور سرت 43

از کارات بگم.شبا که نمیذاری مامان بخوابه.روزا هم خوابت کمه.مامان خیلی خسته میشه.همش دوست داری بغل باشی.ماشالله سنگینی نمیتونیم بغلت کنیم.تازگیا یاد گرفتی هی جیغ میزنی.سرمون میرهنیشخند

وقتی بابارو میبینی میخندی حتی اگه گریه هم بکنی با دیدنش میخندی.وقتی یکی میاد خونمون با تعجب نگاش میکنی بعد به من نگا میکنی.از هر چی خوشت بیاد میخوای بخوریش حتی آدمارو.وقتی میشینی هی خودتو میندازی زمین و قبلش 1 جیغ کوچولو کیزنی.عاشق پسر عمت امیر رضا هستی.هر وقت میبینیش بال بال میزنی و دهنت و باز میکنی.برای اولین بار تاریخ 92/10/21 صد و هشتاد درجه چرخیده بودی.موهامو میگیری و میکنیش.اینقدر درم میاد.امان از دست شیر خوردنت که نمیخوری و مامان و اذیت میکنی.روزا اصلا شیر نمیخوری عوضش صورتمو و لبمو میخوریگریهفقط تو خواب خوب شیر میخوری.دکترت گفت بچه های باهوش تو این سن شیر نمیخورن.با هوشه پسرم ماشالله.البته تو از 2 ماهگی این حالت و داری که تو بهداشت گفتن زودتر از سنت دنیارو درک کردی.وقتی بغلمون میگیریم هی برمیگردی نگامون میگنی.اینقدر ناز میشی قربونت برم من.وقتی تلفن زنگ میزنه دست و پا میزنی بعد که جواب میدم صدای هر کی رو بشنوی میخندی بعد تلفن و میبری دهنت.2 ماگیت تلفن و میذاشتم دم گوشت او او میکردی با همه حرف میزدی ولی الان میخوای بخوری.تو اینترنت خوندم هر چی رو دوست داشته باشی میبری دهنت.البته صدای کسایی رو که بشناسی باهاش حرف میزنی.بابا و خاله  و ...وقتی رو شکمت میذارم پاهات فشار میدی و میری جلو.دکترت گفت 2 ماه از سنت جلوتری میخوای بری جلو.تو رو روئکت میذارم عقب عقب میری خیلی هم دوستش داری.رو پاهات میتونی وایسی حتی 1 لحظه دستات و ول میکنم تو میتونی بیاستی.غذا خوردنو شدیدا دوست داری از همه چی خوشت میاد.جز دراو که از 20 روزگی که مولتی ویتامین میدادم نمیخوردی.نگه میداری ته گلوت تف میکنی رو صورتمسبز همه لباسات رنگ اهن گرفته.الان لباتو غنچه میکنم نمیذارم تف کنی اینقدر حرصت میگیه.وقتی بچه کوچیک میبینی باهاش حرف میزنی.واکسن 4ماهگیتو زدیم همچین جیغ زدی دلم خون شد.

تو این عکس خودتو گرفتی واسم هر چی میخوام بخندونمت اینجوری نگام میکنی

که یهو اولین بار غلت زدی

 

عکسای متفرقه

قربونت برم که از وقتی که به دنیا اومدی تا دوربین  میبینی مستقیم به دوربین نگا میکنی و بی حرکت میمونی

اینجا هم مامان صورتشو میاره جلو میخوای مامانو بخوریماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 23:04
4ماهگیت مبارک. خاله بقربونت
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 23:04
گلم امیر علی ام تو سایتhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com/منتظره رای شماست با کد 7.پیش پیش بابت رایتون ممنونم .فردا اخرین مهلت رای دهیه. راستی عزیزم باتبادل لینک موافقید؟
sanhad
2 بهمن 92 23:38
مرسی عزیزم.من لینک میکنم
khale seli jun :p
5 بهمن 92 20:16
ela sanin janinnan.bashiva dolaniim eshgimsaan golum istir bilave