مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق من و بابایی

5 ماهگی مبارک گلم

1392/11/23 22:27
نویسنده : sanhad
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان.اخ که چقدر دوست دارم.برای چکاپ پنج ماهگیت بردیم.ماشالله وزنت شده 8700.قدت شده 68.و دور سرتم 45.همشون از نمودار بالاتر بود.مخصوصا قدت.خدایا شکرت.ازکارات برات بگم.اینقدر بابارو دوست داری که .وقتی بیاد خونه و بغلت نگیره پشت سرش گریه میکنی.وقتی میبینیش بال بال میزنی.همین که میگیره بغلش نگاش میکنی و نازش میکنی.میذارمت زمین هی غلت میزنی.اگه تنهات بذارم غر میزنی و میام میبینم 180 درجه چرخیدی.تا منو میبینی دست و پا میزنی.صورتمو میارم جلو نازم میکنی و از خودت صدا در میاری.قربونت برم من.هرکی باهات حرف بزنه بهش لبخند میزنی و هیچکس و ناراحت نمیکنی.قربون مهربونیت برم من.بازم خوب شیر نمیخوری.سشوار میگیرم برمیگردی دستت و میذاری رو سشوارمتفکر برای اولین بار گذاشتمت تو وان بشورمت اول ترسیدی و محکم جیغ زدی.بعد یواش یواش اب ریختیم رو پاهات خوشت اومد نشستی ولی محکم وانو گرفته بودی.همینکه دیدی خطری نسیت دستتو ول کردی و با پاهات بازی میکردی که یهو دستتو گذاشتی کنار وان و پا شدیماچ  وقتی تو جمع منو نبینی محکم گریه میکنی ولی همیکه به جمع عادت میکنی به همه میخندی و بغل همه میری.امروز فکر کنم 20 بار غلت زدی.خودت غلت میزدی خودتم عصبانی میشدی.من چی کار کنم اخهزبان

برنج گذاشتم دهنت

اولین بار به طور کامل غلت زدی

میخوای غلت بزنی زورت نمیرسه

اینجا نشستی هی خودتو میندازی زمین

این عکس شبیه عکس مامانته

اینم عکس مامان

ببین چه خوشگل نشستی

اینجا پسلم داره میوه میخوره

پسرم دکتر شده

رفتی حموم

طرز داروخوردنت کشته منو

امروز که هی غلت میزدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا هادی
24 بهمن 92 1:00
سلااااااااااااااااااممممممممممممممم این ÷سر گله منه . تاج سره باباسسسسسسسس . فدااااااااشششش بشم و آللااااااه بوجور شیرین اوشاخ اولار آخههههه . منیم جانیمدی روحومدی عشفیمدییی بیبیشییییمدییییییی.
khale seli jun :p
24 بهمن 92 19:16
azize delam 5 mahegiit mobaraaaak.ishalla 5 sale shiii beshinim baham gap bezanim bashivaaaaa dolaniiiiiiiiim urayiiiiim.sana man gurban ouuuuuuuuum.eshgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim