مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق من و بابایی

اولین غذا

1392/11/24 17:58
نویسنده : sanhad
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام.عزیز مامان امروز اولین غذای کمکیت و خوردی.انشالله که خوب بخوری.مامان قربونت بره.پسرم بزرگ شد.خدایا شکرت.خدایا ازت ممنونم.امروز برا کته ی ابکی دادم البته 2 قاشق.بعد بیسگویت مادر خوردی.خیلی هم دوست داشتی. خودت بیسگویت خوردی.اول که گاز زدی تعجب کردی بعد با اون لثه های نازت شروع کردی به جویدن.اینقدم تعجب میکردی.بعد اب نوش جان کردی در اخرم میخواستی بشقاب و بخورینیشخند تو رورئک میذارم بهت غذا میدم که صندلی غذا هم میشه.خودش زیر انداز داره و جای غذا.اینقدم خوشحال میشی وقتی میذارمت رو روروئک.ولی زیاد نمیذارمت.دکتر گفت زیاد نذاریمت.خیلی دکتر خوبی داری به همه چی دقت میکنه.خدا حفظش کنه

عکسای متفرقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمین
24 بهمن 92 18:08
عزیزم خیلی ملوسه خدا حافظش باشه
khale seli jun :p
24 بهمن 92 19:11
الههههی فدات شم من خاله جون.قربون غذا خوردنت بشم من.ملوسکم.عروسکم نمی دونی چقد دوست دارم؟ تو دنیا تو رو بیشتر از همه دوست دارم.تو عشق کوچولومییی.اولین غذا خوردنتم مبارکه قبونش بررررررررم
سانی
26 بهمن 92 20:43
مرسی مامان یاسمسن جون.