مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

عشق من و بابایی

شش ماهگيت مبارك

1399/5/22 0:59
نویسنده : sanhad
223 بازدید
اشتراک گذاری
سلام ياسمين مامان. پنج ماهگيت مبارك. از كارات بگم عاشق داداش و آبجي هستن تا ميبينيشون غش غش ميخندي. خيلي اروم شدي اصلا صدات درنمياد. ماشالله شبا اروم مثل فرشته ها ميخوابي. عاشق ماماني هي پشت سرم گريه ميكني بغلت ميكنم صورتمو شونمو دستمو ميخوري
✍️ ارسال مطلب و عکس در وبلاگ
ياسمين مامان شش ماهگيت مبارك. از كارات بگم يه دختر خوشگل سفيد ناز خوش خنده خوش اخلاق بدغذاي عق عقو رفلاكسي. عشق مامان و بابا هستي ولي رفلاكس داري. شبا بعد خواب بيدار ميشي استفراغ ميكني.تا صبح هي نق ميزني شيرم نميتوني بخوري. خيلي ناراحتم ولي چه ميشه كرد. پنج ماه و بيست روز كه هفت تير ميشه تف كردن و ياد گرفتي. ١٤ تير غلت ميزني اينور اونور ميري. اب و دوست داري هي ميخوري با خودت حرف ميزني. شير خوردنت كه نگم بيوميل اي ار ميخوردي الانم ببلاك اي ار با ببلاك ٢ ميخوري .وقتي كسي رو صدا ميزنم برميگردي درو نگاه ميكني.ميگم چراغ كو بعضا نگاه ميكني. كنترل تلوزيون و برميداري تلوزيونو نگاه ميكني.قشنگ سينه خيز ميري بعضا چهار دست و پا ميشي. واكسن ٦ ماهگيتو زديم وزنت ٧٣٠٠ قدت ٦٩. وزنت رو نموداره. ولي لاغرتر از ابجي و داداشي.
مهديار ماماني
عشق مامان شدي. فقط زبون ميريزي. ميگي مامان من تو وبابارو خيلي دوست دارم شما مراقبم بودين بزرگ شدم. هرچي ميگم گوش ميدي. ميرم ظرف ياسمين و بخوابونم خونه رو تميز ميكني ظرفشويي رو جمع ميكني. صبحها زودتر از من بيدار ميشي رختاتو جمع ميكني ياسي زود بيدار شه ميبري سرشو گرم ميكني تا من استراحت كنم. خلاصه كلي كمكم ميكني عشق هستي عشق
دختر كوچولوم عسلكم مهربونم مهمان نوازم. خانوم شدي ولي يكم لحوج هستي. مثلا موقع درس خوندن كسي حق نداره بگه اين اشتباهه هميشه همه چيز بلدي دختر مغرور من. كلي كتاب پيش دبستاني باهات كار كردم. خيلي خوب بلدي.زبانم باهات كار ميكنم. كلي كلمه و جنله از كارتونا ياد گرفتي تو بازيها اكثرا استفاده ميكني. به داداش ميگي it,s your fault. يا مامان tie نگاه كن و ... كلي جمله با دادشي ميگين.











































پسندها (2)

نظرات (0)